×
Favoritten er lagt til
Og der havnet en favoritt til i samlingen :)
×
31.05.2020: Leveransene våre fortsetter som vanlig, 1-4 virkedager

Allmenne vilkår

Vi er Brandos, en del Footway Group AB, registrert hos Svenske Bedriftsregisteret med organisasjonsnummer 556818-4047, Box 1292, 164 29 Kista, Sverige. Vårt hovedkontor ligger i Victoria Tower utenfor Stockholm. Når du handler hos oss eller bruker våre tjenester, apper og nettsteder, gjelder svensk lov og følgende vilkår og betingelser. Betingelsene er viktige for både deg og oss fordi de beskriver hva vi forventer av hverandre. De gir deg også nyttig informasjon. Vi opprettholder disse brukerbetingelsene og endrer dem fra tid til annen, så husk å sjekke inn før du kjøper, ettersom den nyeste versjonen gjelder. Hvis du trenger hjelp med noe, er du selvsagt alltid velkommen til å kontakte oss.

Ordre

For å handle hos oss må du være minst 16 år og ha lov til å bruke noen av betalingsmetodene vi godtar. Kjøpet må gjøres i ditt navn. Når du bestiller, vil du motta en bekreftelse på at vi har mottatt bestillingen din. Vi utfører deretter en rutinemessig forhåndsgodkjenning for å kontrollere at betalingen er godkjent. Deretter opprettes en avtale basert på disse vilkårene. Du kan ha mulighet til å endre bestillingen din i en kort periode etter at bestillingen er sendt. Hvis vi allerede har pakket din bestilling, er det ikke lenger mulig. Deretter må du returnere bestillingen og foreta en ny bestilling. Alle bestillinger er avhengig av tilgjengelighet. Men ikke bekymre deg, hvis det er et problem med en bestilling, kontakter vi deg. I sjeldne tilfeller må vi kanskje nekte eller kansellere en bestilling, eller lukke eller fryse en konto (selv om vi tidligere har bekreftet bestillingen din) - f.eks. hvis vi tror noe vanskelig skjer med en ordre eller en konto. Hvis dette skjer med deg, og du tror at vi har gjort en feil, vær så snill og ta kontakt med oss på kundeservice@brandos.no eller 85 40 43 37. Vi vil gjerne diskutere saken med deg.

Betalinger

Våre betalingsmåter kan variere avhengig av kjøpsland. Når du betaler med debet eller kredittkort, blir kjøpesummen reservert på kortet ditt når du bestiller ("autorisasjon"). Den faktiske transaksjonen vil skje når vi sender skoene dine til deg.

I Danmark, Finland, Norge og Sverige kan du betale med Klarna. Når du betaler via Klarna Faktura, handler du trygt, enkelt og trenger ikke å betale før du har mottatt varene dine. Betalingsperioden er 14 dager fra det tidspunktet vi sendte skoene dine, og du kan betale delvis hvis du oppretter en Klarna-konto. Ved bestilling med faktura, blir ingen fakturaavgift lagt til. Hvis du glemmer å betale, vil det være et lovfestet purregebyr og forsinkelsesrenter grunnet på sen betaling, som angitt i vilkårene for hver betalingsmåte. På kjøpstidspunktet foretas en kredittsjekk, noe som i noen tilfeller betyr at en kredittvurdering er tatt. Deretter får du en kopi av kredittvurderingen via post. Personlige data håndteres i henhold til gjeldende lovgivning og Klarna behandler personopplysninger for å kunne utføre kundeanalyse, identifikasjon, kredittkontroll og markedsføring. Personlige identifikasjonsnumre brukes som kundeidentifikasjonsnumre for kundestyringsformål. Les mer på www.klarna.no.

Priser og produktbeskrivelser

Noen ganger skjer det at vi legger inn en feil pris eller beskriver et produkt på feil måte. Hvis vi oppdager en feil som angår noen av varene du har bestilt, vil vi varsle deg så fort vi kan, og gi deg muligheten til å bekrefte bestillingen din igjen (til rett pris) eller avbryte den. Avhengig av den valgte leveringsmetoden og leveringsadressen, kan gebyr belastes. Eventuelle avgifter vil tydelig vises når du går til kassen og er inkludert i det totale beløpet. Prisene inkluderer mva.

Leveranse

Vi jobber hardt for å møte alle leveringstider, men noen ganger kan det være forsinkelser - f.eks. på grunn av forsinkelser hos våre fraktpartnere, logistiske problemer eller dårlig vær. Levering utføres av fraktleverandøren som er oppgitt i kassen og inkluderer eventuell returforsendelse. Fraktkostnadene kan variere, men vises før kjøpet ved kassen. Vi vil holde deg oppdatert så langt vi kan, og du bør kunne spore forsendelsen din via et sporingsnummer. Hvis du ikke mottar en leveringsbekreftelse, kan du sjekke spamfilteret ditt, da e-post kan tilfeldigvis havne der. Du er alltid velkommen å kontakte oss hvis noen problemer oppstår eller hvis du lurer på noe. For å kunne tilby rask levering, har vi alle produkter tilgjengelig for salg på lager.

Returnerer og refunderer

Vil du returnere en vare du ikke vil ha? Vi skjønner, noen ganger skjer det at et produkt simpelthen ikke fungerer for deg, og du vil få pengene tilbake. Ikke bekymre deg, så lenge skoene er i original tilstand, kan vi akseptere returer, underlagt reglene nedenfor. Hvis du returnerer innen 30 dager etter mottak av dem, refunderer vi hele beløpet på skoene til den opprinnelige betalingsmåten. Vi forsøker å tilbakebetale deg innen 14 dager etter mottak av returen. Etter det? Vi kan ikke akseptere retur av uønskede varer etter at tidsrammen for returer ovenfor er passert. Hvis du prøver å gjøre en senere retur, kan vi returnere skoene til deg og be deg om å dekke leveringskostnadene. Originaltilstand Selvfølgelig går det bra å prøve skoene slik som du ville gjort i en butikk, men vær så snill å ikke bruk skoene. Hvis de returneres til oss og er skadet, brukt eller i feil tilstand, vil du ikke kunne få full refusjon, og vi må kanskje returnere dem til deg (og be deg om å dekke fraktkostnadene). Alle skoene blir inspisert ved retur Alle sko må returneres i original tilstand og i originalemballasje (hvis mulig).

Fornuftig bruk Hvis vi ser et uvanlig mønster av retur som ikke ser riktig ut, f.eks. om vi mistenker at noen faktisk bruker sine kjøp og deretter returnerer dem eller bestiller og returnerer store mengder varer - mye, mye mer enn den mest lojale Brandos-kunden ville bestilt - må vi kanskje stenge kontoen og andre kontoer som er knyttet til den. Hvis dette skulle skje med deg, og du tror vi har gjort en feil, vennligst kontakt oss så vi kan diskutere dette med deg.

Angrerett Loven gir deg 14 dagers angrerett. Du trenger ikke å oppgi en grunn, men hvis du angrer på et kjøp under angreretten, ber vi deg om å kontakte oss. Vi refunderer innen 14 dager etter mottakelse av skoene. Hvis du returnerer skoene etter de 14 dagene, trenger du ikke varsle oss. Du vil motta penger for skoene opptil 30 dager etter kjøpet. Husk at skoene skal være i original stand og i originalemballasje (der det er mulig). Hvis du ønsker det, kan du bruke et uttakskjema som følger:

Returskjema
Hvis du vil angre avtalen, fyll ut dette skjemaet og returner det

Til: Brandos
Mineralgatan 7, 254 64 Helsingborg, Sverige
e-post: kundeservice@brandos.no

Jeg / Vi (*) herved kunngjøre at jeg/vi (*) trekker meg/oss(*) fra min vår (*) kjøpsavtale om følgende varer (*) / tjenester (*)
Bestilt (dato) (*) / Mottatt (dato) (*)
Navn på forbrukeren (e):
Adresse til forbrukeren (e):

Signatur / signaturer (gjelder kun for papirformular)
Dato
(*) Stryk det som ikke gjelder.

Tilbudskoder

Vi kan av og til tilby tilbudskoder du kan bruke til å redusere prisen på utvalgte produkter. Du skriver inn koden i kassen før du foretar kjøpet. Hver tilbudskode har sine egne vilkår, som vil bli beskrevet når du mottar det (f.eks. Hvilke produkter det gjelder, hvis det kan brukes en eller flere ganger, når det kan brukes etc.) Tilbudskoder kan ikke kombineres med andre tilbud. Hvis du mottar en unik tilbudskode beregnet for deg personlig, vennligst hold den hemmelig og ikke la noen andre bruke eller utnytte den. Hvis vi mener at en tilbudskode har blitt brukt feil på noen måte (f.eks. Solgt eller delt med andre), kan vi kansellere det og / eller fryse kontoen din, eller til og med lukke kontoen uten å varsle deg.

Dine personlige opplysninger

Vår personvernpolicy beskriver hvordan vi skal bruke informasjon om deg. Sjekk og velg personverninnstillingene dine slik at du er kjent med og komfortabel med hvordan dine personlige opplysninger brukes på disse plattformene. Hva som ikke få gjøres... Vi vet at det er åpenbart, men du får ikke misbruke eller manipulere våre nettsteder, apper eller andre tjenester ("Websider") (f. eks. laste opp virus eller annet skadelig teknisk materiale eller utføre overbelastningsangrep eller lignende) eller på annen måte forstyrre vår teknologi eller funksjonalitet, eller stjele vår eller våre kunders data. Hvis du gjør noe av dette, kan det være lovbrudd, men det kan også hindre oss fra å gi våre lojale Brandos-kunder best mulig service, så vi tar denne type aktivitet alvorlig. Brandos vil rapportere slikt brudd eller aktivitet (og gi opplysninger om de involverte personene) til de relevante rettshåndhevelsesmyndighetene. Du får heller ikke... bruke automatiserte systemer eller programvare for å trekke ut data fra våre nettsteder, også kjent som scraping.

Hvis du ikke er fornøyd med vår håndtering av dine personlige opplysninger, vennligst kontakt din lokale databeskyttelsesmyndighet eller Svensk databeskyttelse på datainspektionen@datainspektionen.se eller boks 8114, 104 20 Stockholm, Sverige.

Intellektuell eiendom, programvare og innhold

Brandos eier eller er autorisert til å bruke all immaterielle eiendom på sine nettsider. Alle slike rettigheter er reservert. Du har rett til å lagre, skrive ut og vise innhold fra våre sider for personlig bruk. Du må ikke bruke noen deler av nettstedet til kommersielle formål, med mindre du har uttrykkelig tillatelse til det. Lenker til dette nettstedet Du får gjerne linke til Brandos så lenge det er gjort på en måte som ikke er skadelig for vårt rykte. Vennligst ikke lenke til nettstedet på en måte som foreslår noen form for godkjenning eller anbefaling av Brandos der det ikke er noe grunnlag for dette.

Har du klager eller trenger å snakke med oss?

Noen ganger kan noe gå galt, og du vil kanskje kontakte oss. I så fall setter vi pris på om du kontakter oss på kundeservice@brandos.no . Vi sender ikke skriftlig bekreftelse på meldingen din, men svarer på dine kommentarer så snart som mulig og ikke senere enn 14 dager. Hvis vi ikke gir en løsning som du er fornøyd med, kan du henvise klagen din til EUs plattform for tvistbilde på nettet: www.ec.europa.eu/consumers/odr.

Juridisk informasjon

Vi kan endre, fjerne eller korrigere våre produkter, tjenester og / eller deler av nettstedet til enhver tid (inkludert våre Vilkår for bruk). Våre vilkår og betingelser gjelder i henhold til svensk lov. Garantier Alle varer du kjøper fra oss, er dekket av garantien om at produktet er eller gjør det forbrukerne med rimelighet kan forvente av det. En fabrikkgaranti gjelder også for enkelte produkter.

Våre rettigheter

Hvis du bruker innhold som innbefatter av immaterielle rettigheter som vi har og gjør tilgjengelig på vår plattform, beholder vi alle rettigheter til det innholdet.

Kontakt

E-post: kundeservice@brandos.no
Telefon: 85 40 43 37
MVA-nummer: 921786050 MVA

Juridisk ansvarlig utgiver

CEO og ansvarlig for nettstedet er Daniel Mühlbach.

Personvernregler

Beskyttelse av personvernet ditt

Footway Group AB, org.nr. 556818-4047, er ansvarlig for personopplysninger og ansvarlig for å beskytte dine personlige data. Vi på Footway er fullt dedikert til å beskytte ditt privatliv. Hvis du har spørsmål om hvordan vi beskytter ditt privatliv, vennligst send en e-post til vår databeskyttelsesansvarlig på kundeservice@brandos.no.

Slik bruker vi ditt navn og kontaktinformasjon

Levere bestillinger til deg.
Sende tjenestemeldinger, f.eks. fraktinformasjon.
Sende deg informasjon via e-post, sms eller mail angående våre nye produkter og tjenester.
For å hindre og oppdage svindel mot enten deg eller Brandos - kjedelig, men veldig viktig.
Se Brandos-annonser for deg når du surfer på nettet. - Slik at du kan se våre nyeste produkter og tilbud.
Finn ut hva du og andre kunder liker. - For å sikre at vi gir deg det du vil ha og for å kunne holde deg foran konkurransen.

Selvfølgelig trenger du ikke å gi oss noen av disse personopplysningene, men hvis du ikke gjør det, kan du kanskje ikke kjøpe fra nettstedet, og du vil ikke kunne få best mulig kundeopplevelse. Men det er ditt valg, og vi respekterer det.

Kontakthistorikken med oss

Det du har sagt til oss, for eksempel på telefon, e-post eller på sosiale medier, bruker vi for å fullføre avtalen vår og gjøre vår tjeneste bedre for deg. Informasjonen brukes også til internt treningsformål, slik at vi kan fortsette å forbedre vår service.

Kjøp historie og lagrede elementer

Det du har kjøpt og det du har lagret i handlekurven, er viktig informasjon for oss for å kunne selge, gi støtte og håndtere returer. For å kontinuerlig forbedre vårt produkttilbud, bruker vi data fra kjøp og retur i våre anskaffelser.

Informasjon om hvordan du bruker nettstedet vårt

Informasjon du gir oss når du surfer på Brandos, for eksempel IP-adresse og enhetstype, bruker vi for å forbedre din handleopplevelse og for å forhindre og oppdage svindel mot deg eller oss - kjedelig, men veldig viktig - og for å oppfylle våre juridiske forpliktelser til håndtere informasjon om deg.

Slik deler vi informasjon om deg

Vi vil aldri selge noen av dine personlige opplysninger til tredjeparter - for eksempel navn, adresse, e-postadresse eller kredittkortinformasjon. Vi ønsker å fortjene og opprettholde tilliten din, og vi tror at dette er helt nødvendig for oss for å kunne gjøre det. Vi deler imidlertid dine personlige opplysninger med følgende kategorier av selskaper, som en viktig del av å kunne tilby våre tjenester til deg: Bedrifter innen konsernen, våre partnere for f.eks. betalingsløsninger, frakt og lager. Tjenesteleverandører som hjelper oss med f.eks. utvikling, støtte, myndigheter og kredittopplysningsselskaper som trengs for å gjøre det mulig for oss å levere det vi lover. Vi kan gi tredjeparter aggregert, men anonymisert informasjon om og analyser av våre kunder, og før vi gjør det, sørger vi for at du ikke kan identifiseres gjennom denne informasjonen. Eventuelle opplysninger om personopplysninger i forbindelse med full eller delvis salg av virksomheten vil foregå i henhold til gjeldende lover for personlig informasjon.

Markedsføringsinformasjon

For å holde deg informert om oss, dine bestillinger og for å hjelpe deg med å finne nye produkter, kan vi sende meldinger via e-post og tekstmeldinger. Du kan når som helst spørre om å slutte å sende deg markedsføringsmeldinger. Vær oppmerksom på at siden Brandos består av et komplekst nettverk av mange forskjellige systemer, kan det ta noen dager før alle systemene oppdateres, slik at du kanskje kan motta flere meldinger fra oss mens vi behandler forespørselen din. Hvis du slår av markedsføringsmeldinger, betyr det ikke at vi slutter å sende supportmeldinger om dine bestillinger, for eksempel.

Annonser for Brandos på nettet

Vi engasjerer oss også i elektronisk annonsering for å holde deg informert om hva vi gjør og for å hjelpe deg med å se og finne våre produkter. Som mange andre selskaper viser vi Brandos-annonser til deg når du besøker andre nettsteder og apper. Vi gjør dette ved hjelp av en rekke digitale markedsføringsnettverk og annonsemoduler, og vi bruker en rekke annonseringsteknikker som tilbys av enkelte nettsteder og sosiale nettverk. Annonsene du ser, er basert på informasjon vi har om deg eller om din tidligere bruk av Brandos (for eksempel søkeloggen din på Brandos og innholdet du har lest på Brandos) eller om de Brandos-annonsene du har klikket på før.

Registrering av informasjonen din

Vi lagrer informasjon om deg så lenge vi har ditt samtykke, eller så lenge vi trenger det for å gi deg produkter og tjenester. Hvis det er fornuftige grunner, eller hvis vi er nødvendigfor at vi skal kunne opprettholde juridiske krav, løse konflikter, forhindre svindel og misbruk eller opprettholde våre generelle vilkår, kan vi også beholde noen av dine personlige opplysninger, selv etter at du har trukket samtykket fra deg.

Dine rettigheter

Du har mange rettigheter til dine personlige opplysninger. F.eks. retten til å vite hva vi lagrer og hvordan informasjonen din blir brukt, rett til å be om korrigering av feil informasjon, retten til å be om at vi sletter dataene og rett til å motsette seg den lokale databeskyttelsesmyndigheten (EUs nasjonale databeskyttelsesmyndigheter).

Forandringer av hvordan vi beskytter ditt privatliv

Vi kan endre denne siden fra tid til annen for å gjenspeile hvordan vi behandler din personlige informasjon. Hvis vi gjør betydelige endringer, vil vi klargjøre dette på Brandos-nettstedet eller i andre Brandos-tjenester, eller via andre kontaktmuligheter, for eksempel e-post, slik at du kan se gjennom endringene før du fortsetter å bruke Brandos.

Cookies

Vi bruker informasjonskapsler på nettstedet vårt. Ulike typer informasjonskapsler brukes av ulike grunner. Her beskrives hvilke forskjellige typer vi bruker og hvorfor. Funksjonscookies gjør at du kan navigere på nettstedet og bruke funksjonene våre, for eksempel "Legg i handlekurven" og "Lagre favoritt". For å forbedre nettstedets funksjonalitet og din shoppingopplevelse, gir Analysiscookies oss mulighet til å måle og analysere hvordan våre kunder bruker nettstedet. Når du surfer eller handler hos oss, vil Kundeservicecookies huske valgene dine (som språk eller sted), slik at vi kan gjøre opplevelsen så jevn som mulig og mer personlig. Annonsecookies brukes til å vise annonser som er relevante for deg. De begrenser også antall ganger du ser en annonse, og hjelper oss med å måle effektiviteten og forbedre annonseringen vår. Tredjepartscookies brukes av partnere som bidrar til å gjøre tilbudene mer interessante for deg. Derfor lagres midlertidige cookies fra partnere på enheten din. Dette er for eksempel informasjon om hvilke produkter du har sett på. Hensikten er å kunne vise tilbud som passer best for dine interesser.

Ved å bruke nettstedet vårt, godtar du at ovennevnte typer informasjonskapsler blir plassert på enheten din, og at vi vil få tilgang til dem når du besøker nettstedet i fremtiden.

Hvordan kan jeg forhindre at cookies lagres? De fleste nettlesere kan konfigureres for å blokkere bruken av informasjonskapsler helt. Husk at brukeropplevelsen din kan bli påvirket, og du kan kanskje ikke bruke noen funksjoner på nettstedet vårt.

Mer informasjon om cookies finner du på http://ec.europa.eu/ipg/basics/legal/cookies/index_en.htm

Kontakt oss

Vi er alltid glade for å snakke med våre kunder. Og i tilfelle du ikke er fornøyd med noe, er vi ekstra takknemlige hvis du kontakter oss med en gang. Forhåpentligvis kan vi hjelpe deg, samtidig som vi gir oss mulighet til å forbedre oss selv. kundeservice@brandos.no.


14694 treff