Meny

Mine valg: Rens alt×
LURER DU PÅ NOE?
Ring oss på 85 40 43 37
Send epost på kundeservice@brandos.no


×
Favoritten er lagt til
Og der havnet en favoritt til i samlingen :)
×
Hva skjedde nå?
Noe merkelig skjedde, prøv å laste om siden og forsøk igjen.
×
Opa! Der satt den.
Nå ligger skoen i handlekurven. Her finner du kassen.
×
>Whoopsiedaisy!
Nå var det noe som gikk galt. Skoen kunne ikke legges i handlekurven. Kanskje var det noen som snappet opp den siste foran øynene dine.

RETUR & ANGRERETT

Hvordanbytter jeg en vare?
Hvis du vil endre størrelse eller bytte til en annenvare returnerer du varen du har mottatt og plasserer en ny bestilling påhjemmesiden på det du ønsker i stedet.


Hvordanreturnerer jeg en vare?

Returetiketten fra Brandos (den med strekkoden) ertil for at du skal få fri frakt.

Vi bruker ikke lenger angreskjema inne i posen, altdu trenger er returetiketten til å klistre utenpå. Det er ikke nødvendig å sende med angreskjema hos oss, men hvis du ønsker å gjøre det kan du laste ned den her.

·        Legg skoene i originalemballasjen, somdu legger i en slitesterk pose. OBS - fest aldri returetiketten direkte påskoesken. Esken må være pakket i plast når du sender den tilbake.

·        Tapeposen godt igjen.

·        Klistre returetiketten på pakken, overden opprinnelige adresseetiketten dersom du bruker Brandso-posen, eller på etgodt synlig sted dersom du bruker en annen pose.

·        Lever pakken på nærmestePostkontor.  Returetiketten viser at det er vi som skal betale forreturfrakten.

Sørg for å få en kvittering for retur avpakkedistributøren, dette vil gjøre det mye enklere å følge tilbakelevering hvisdet blir nødvendig.


Hva gjelder ved angrerett?
Etter loven har du 14 dagers angrerett fra det at du mottar varen. Vi harderimot valgt å ha 30 dagers angrerett fra det at du har mottatt varen. Det betyr at du kan prøve skoene hjemmeog være helt sikker på at du ønsker å beholde varen før du tar den i bruk.Angreretten gjelder bare hvis skoene er prøvd innendørs og ikke bruktutendørs.


Hvordan vetjeg om dere har mottatt returen min tilbake?
Du vil motta en e-post med bekreftelse tile-postadressen du har registrert hos oss så snart den er registrert av vårtlager.


Når oghvordan får jeg pengene mine tilbake?
Vigjør en tilbakebetaling innen 14 dager fra det at pakken er registrert pålageret. Med hjelp av returetiketten identifiseres din retur automatisk. 

Om du har Klarna og har tenkt å returnere skoene, kan du bare la være å betalefakturaen, den vil bli slettet så fort returen er ferdigbehandlet. Trenger du åfå forlenget betalingsfrist kan du ta kontakt med vår kundeservice.

Har du betalt med kort, vil pengene automatisk bli refundert til den kontoensom er tilknyttet kortet du betalte med når returen er registrert. Er detkredittkort så vil innbetalingen vises påneste regning/avregning. Dette skjerinnen 14 dager fra det at returen er registrert.

 

Jeg kanikke finne min returetikett. Hva gjør jeg?
Hvis du ikke har din returetikett, kan du kontaktekundeservice, og vi vil sende deg en ny returseddel på e-post.


Hva gjørjeg med regningen hvis jeg leverer tilbake hele eller deler av bestillingenmin?
Beløpetfor det du returnerer vil bli slettet fra fakturaen når returen er ferdigbehandlet, så betal kun for det du beholder/bytter. Du vil få en ny oppdatertfaktura når returen er registrert.

Har du allerede betalt fakturaen å vil returnere så vil Klarna tilbakebetaledeg beløpet når returen er motatt. Du får da en e-post fra de der de ønsker atdu oppgir dine kontoopplysninger.

 

Hvordanreklamerer jeg et produkt?
Du har 2års reklamasjonsrett.

·        Kontakt kundeservice og fortelle osshvorfor du ønsker å returnere varene. Kundeservice vil hjelpe deg med reklamasjonen din.

·        Hvis det er mulig å reparere varen,anbefaler vi å gå til en skomaker. Hvis de kan hjelpe deg står vi for denkostnaden opp til 30% av skoens verdi. Vi trenger da et bilde av skoen før denrepareres deretter bilde av kvitteringen og ditt kontonummer for å kunne betaletilbake.

·        Kan de ikke reparere varen, vil visende en returetiketten til deg, så du ikke trenger å betale for frakten.

·        Du får tilbake pengene forreklamasjonen.

·        Legg så en ny bestilling slik at du fårde nye skoene raskest mulig!

 

I følge loven skal du som kunde betale for retur menvi har valgt å stå for det. Bruk returetiketten (den med strekkoden) som kommeri pakken.

Oj!
Ingen treff.
Rens alt×