Meny

Mine valg: Rens alt×
LURER DU PÅ NOE?
Ring oss på 85 40 43 37
Send epost på kundeservice@brandos.no


×
Favoritten er lagt til
Og der havnet en favoritt til i samlingen :)
×
Hva skjedde nå?
Noe merkelig skjedde, prøv å laste om siden og forsøk igjen.
×
Opa! Der satt den.
Nå ligger skoen i handlekurven. Her finner du kassen.
×
>Whoopsiedaisy!
Nå var det noe som gikk galt. Skoen kunne ikke legges i handlekurven. Kanskje var det noen som snappet opp den siste foran øynene dine.

BETALING

Hvilkebetalingsmåter tilbyr dere?
Vi tilbyr følgende betalingsmetoder:

  • Visa / Mastercard kortbetaling
  • Klarna Faktura – betaling innen 14 dager
  • Klarna Kampanje – faktura med lenger betalingsfrist (29 kr tilkommer)
  • Klarna Delbetaling – betal i din egen takt

14-dagers faktura er forhåndsvalgt, ønsker du åbetale på annen måte velger du det etter at kjøpet er fullført.


Hvorfor gårikke betalingen igjennom?

Hvis betalingen ikke går gjennom, kan det være pågrunn av overbelastning i banken eller en eventuell teknisk feil.


Er dettrygt å betale med kort på Brandos?

Dutrenger ikke føler deg usikker på å bruke kortet ditt hos oss. Brandos brukeren teknologi som er standard for sikre Internettbetalinger. Du kan lære mer omdette her. 


Akseptererdere utenlandske kort?

Vi aksepterer alle kredittkort som er utsedt i EU. 


Jeg fårikke bruke faktura betaling, hvorfor?

Dersomdu blir nektet å handle med faktura, vennligst kontakt Klarna på telefon:21018991 eller via e-post:info@klarna.no slikat de kan se hvorfor kjøpet ikke er godkjent. 


Hvorfor måjeg gi mitt personnummer for å bruke Klarna som betaling?

Klarnatrenger ditt personnummer av sikkerhetsmessige grunner i tillegg til å utføreen kredittsjekk. Dersom du har utførende spørsmål vedrørende dette, vennligstkontakt Klarnas kundeservice på Tlf: 21018991 eller e-post:Info@klarna.no


Hvordan fårjeg faktura?

Hvis du har valgt å betale med en vanlig 14-dagersfaktura vil Klarna sende faktura på e-post noen dager etter at du har utførtbestillingen. Dersom du har bestemt deg for å betale med Klarna nedbetaling fårdu den første fakturaen i posten måneden etter at du har lagt inn bestillingenhos oss.


Hvordanbetaler jeg regningen?

Hvisdu har valgt å betale med en vanlig 14-dagers regning så sender Klarna enfaktura til e-postadressen du oppga ved registrering. Der vil du finne den informasjonen du trenger for å betale regningen. Har dubestemt deg for å betale din bestilling med faktura, vil Klarna sende enkontrakt til deg via e-post som du deretter signerer og sender til Klarna.Faktura blir så sendt i posten neste måned fra du har lagt inn bestillingen.Har du ytterligere spørsmål angående regninger eller betalinger, kan dukontakte Klarnas kundeservice på Tlf: 21018991 eller e-post: info@klarna.no.

Når skalmin regning bli betalt?
Hvis du velger å betale via Klarna faktura, forfallerfakturaen etter 14 dager fra skoene er sendt fra vårt lager. Du vil mottafaktura til e-postadressen du oppga ved registrering. Hvis du har valgtdelbetaling vil du få en faktura tilsendt i posten hver måned, som betales påslutten av måneden.


Er detmulig å flytte forfallsdato på regningen min?

Ja, dukan selv flytte forfallsdato på regningen din ved å logge deg inn på http://my.klarna.comeller så kan du kontakte vår kundeservice på Tlf: 854 04 337.


Jeg har etspørsmål om min regning. Hvem kan jeg spørre?

Du kankontakte Klarna på telefon: 21 01 89 91 eller via e-post: info@klarna.no. 


Hva harKlarna for bankkonto nummer?

Det er fakturanummeret du skal bruke som KIDnr ogkontonummeret står nederst på siden: 6021.07.36797


Jeg harmistet min faktura, hvordan får jeg en ny?

Har du mistet din regning, kan du kontakte vårkundeservice, og vi vil sende deg en ny på e-post.


Hva ervilkårene for Klarna Faktura?

Du kanlese vilkår om Klarna faktura her

Oj!
Ingen treff.
Rens alt×